reklama

Čo hovorí reklama

Dnes som sa naozaj začudovala. Nahnevala. Pozerala som nejaký film a ako vždy- reklama. Na nejaké Chipicao. Pravdupovediac, neviem, čo to je, ani ako sa to píše. Ale..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

Námet reklamy je približne takýto: deti sa počas vyučovacej hodiny hrajú s nejakými vecami, ktoré sú k inkriminovanému Chipicau pribalené. Samozrejme "zlá, hrozná, príšerná" učiteľka im hračky vezme a položí ich na katedru. Tie hračky potom, neviem ako, zrazia učiteľku na zem, vrátia sa k deťom, učiteľka leží na zemi pod tabuľou a deti sa z nej smejú. Paráda.

A teraz, čo si dieťa vo veku 6-10 rokov vezme z tejto reklamy? Samozrejme nie to, aby si ten keks kúpilo. Jediné, čo sa dostane do hlavičky dieťaťa je to, že pokojne môže byť zlé voči učiteľom, robiť si čo chce, "zhodiť" učiteľa a to všetko len preto, lebo je to vtipné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je mi z toho nanič. Naozaj. Keď si predstavím, že sa postavím ako učiteľ pred deti, ktoré by mi mohli niečo vyviesť, začínam sa trochu báť.

Táto reklama nie je dobrá. Jediné, čo robí, je to, že už znižuje aj tak zníženú autoritu učiteľa, ktorý prakticky nič nezmôže. Ja viem, že je to osiahla téma, v mnohom záleží správanie žiakov od osoby a prístupu učiteľa, ale aj tak. Nedala sa urobiť iná reklama? S iným námetom, ktorá by nevysielala signál do podvedomia detí, že si môžu robiť čo chcú?

Chceme, aby učitelia boli perfektní, robili vyučovanie zaujímavým, rozvíjali osobnosť žiaka.. a veľa, veľa iných vecí. A zároveň ich urážame, zhadzujeme a kritizujeme, aj keď mnohí nemáme o práci učiteľa žiadne informácie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je mi to ľúto. Že reklama zameraná na deti nevie zaujať inak.

Stanislava Vavreková

Stanislava Vavreková

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Ak už nie som tá, čo včera, otázka je, kto vlastne som.." Zoznam autorových rubrík:  zo životaOstatnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu