reklama

Nevinnosť...

častokrát si to ani neuvedomujem.. Ale sú chvilé, keď mi chýba.. obyčajná detska nevinnosť.. Keď som bola malá, tešila som sa zo slnka, z dažďa, prvej snehovej vločky..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Chýba mi to. Naozaj. Uvedomujem si, že som už dospelá a neviem sa tešiť z maličkostí. 

Keď svieti slnko, frflem, že je horúco, keď prší, tak sa sťažujem, že je mokro a keď sneží, je zase zima..

Nikdy nie som spokojná, s tým, čo momentálne mám. Iste, niekedy nespokojnosť ducha provokuje k veľkým činom a úžasnej aktivite. Niekedy. 

Ale takáto ufrfľanosť, nespokojnosť... je nanič.. a neviem ako z nej von.

Ale v stredu ma dostala Lívia. Je dieťa, nevinné, stále v pohybe, ukecané, milujúce.. Stáli sme pred kostolom po detskej sv. omši a v meste na chvíľu rozsvietili vianočnú výzdobu. To ste mali vidieť!! Hneď sa začala tešiť a kričať.. Tešila sa z obyčajných vianočných svetielok, ktoré som si ja, pravdupovediac, ani nevšimla. Bolo to úžasné.. tá radosť a nadšenie, že o chvíľu sú Vianoce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nevinnosť detí nám, "veľkým", ukazuje niečo úžasné. Ukazuje nám, ako byť "duševne " detskými. Nemyslím tým nedospelými, ale istým spôsobom malými. šťastnými, veselými, milujúcimi, ochotnými...

Skrátka, byť na chvíľku dieťaťom.. Tešiť a radovať sa. Mať otvorené srdce i oči. 

Povedať "mám ťa rád", objať, smiať sa..

Myslím, že sa od detí máme čo učiť.. Aspoň čo sa nevinnosti týka. Nemyslíte??? 

Stanislava Vavreková

Stanislava Vavreková

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Ak už nie som tá, čo včera, otázka je, kto vlastne som.." Zoznam autorových rubrík:  zo životaOstatnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu