reklama

ďakujem

Mnohí ľudia odo mňa nikdy nebudú počuť niektoré slová.. Pretože som od prírody hanblivé stvorenie, a asi mám nejak problém sa vyjadrovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

A tak..

ďakujem všetkým, ktorí sa so mnou smejú- a je jedno, či na mne, alebo so mnou..

tým, ktorí stoja pri mne, keď je mi ťažko a povedia, že bude aj horšie..

 tým, pri ktorých možem v starostiach stáť ja, pretože sa tým stávam dospelejšia a empatickejšia..

tým, ktorí plačú, pretože vtedy chápem, že aj iní majú problémy..

tým, ktorí sa delia o svoje starosti, pretože ma učia rozumieť im.

tým, ktorí ma kritizujú, pretože viem, že to robia z lásky.

tým, ktorí ma nemajú radi, lebo mi ukazujú aký je niekedy svet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

tým, ktorí nevidia krásu sveta, lebo im ju možem ukázať.

tým, ktorí ma majú radi, aj keď to nikdy nepovedia..

tým, s ktorými som každý deň... a nepoviem im, ako si vážim, že mi dávajú opisovať domáce úlohy.. a tak podobne..

tým, ktorí sa ma snažia pochopiť, aj keď to nie je ľahké..

tým, ktorí sa ma nesnažia pochopiť, lebo vďaka nim sa musím aspoň sem- tam správať normálne.

tým, ktorí sa na mňa usmejú a častokrát vďaka nim pochopím, že svet je ešte stále krásny.

tým, ktorí mi ukážu hviezdy a ja zistím, že nemusím stále pozerať len do zeme..

tým, ktorí mi napíšu sms len tak, lebo ma dlho nevideli a bola som predtým smutná..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

tým, ktorí sa o mňa zaujímajú.. a nie som len "číslom v kartotéke"..

A vlastne : ďakujem všetkým.. ktorých som kedy stretla.. 

Stanislava Vavreková

Stanislava Vavreková

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Ak už nie som tá, čo včera, otázka je, kto vlastne som.." Zoznam autorových rubrík:  zo životaOstatnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu