reklama

Ľudskosť....?

Ehm.. išla som sa v sobotu pozrieť na stužkovú. Priznávam sa, nechcelo sa mi, ale bolo tam zopár ľudí, ktorých mám rada.. a tak som šla...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Program mal začať o deviatej. Do vnútra začali púšťať o päť minút deväť, ale to mi prišlo v pohode, pretože rodičia a študenti chceli mať súkromie. OK. Prežila som program - bol celkom v pohode, aj som sa zasmiala.. Keď skončil, zišli sme z balkóna dole a čakali na kamošky, ktoré tam vystupovali, že si ich pozrieme v pekných šatičkách. A vtedy to prišlo. Stála som s Veronikou - jedna z tých čo mali stužkovú a čakali na Mareka, ktorý išiel na WC. Prišiel "milý " pán a začal vykrikovať, že máme ísť von a že to je miesto pre rodičov, študentov a učiteľov. OK, myslela som si, že nejaký rodič a nechala som to tak. Na našej stužkovej nikomu také veci nevadili, veď sme chceli pokecať s kamošmi, nie?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a vtedy mi Nika povedala, že to nie je rodič, ale akýsi zamestnanec, osvatľovač, ktorý skoro zbil kameramana, lebo chcel, aby mu pustil svetlá.. Jemu sa nechcelo a tak na kameramana vybehol.. a to to tie decká mali zaplatené.. A za vyhadzovača ho nikto nevolal!!!!

Rodičom to vadilo, na svoje "decká" sa predsa prišli pozrieť aj starí rodičia, súrodenci.. a chceli ich aj vidieť, nielen s nimi stáť vonku, pred budovou, v ktorej sa daná stužková odohrávala.

Ujo bol ale neoblomný a všetkých vyhadzoval.

No, čo už..

Aj takí ľudia sa nájdu... 

P.S. Tomu "milému ujovi" som vysvetlila, že nikam nejdem, lebo čakáme na kamoša, ktorý išiel na WC a asi by mu bolo divné, keby sme ho nečakali.. A naštval ma.. A trošku pokazil pár super ľuďom ich veľký deň, akým stužková bezpochyby v tomto období je.... :( 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ten ujo ma skoro udrel :( 

Stanislava Vavreková

Stanislava Vavreková

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Ak už nie som tá, čo včera, otázka je, kto vlastne som.." Zoznam autorových rubrík:  zo životaOstatnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu